Direktlänk till inlägg 4 juli 2021

Semester 2021

Av MVC - 4 juli 2021 17:54

Äntligen så har jag semester, det var flera 2017 sist jag hade en riktigt hel semester med fullt betalt. Nu ska jag njuta av sol och bad och kattungarna här hemma.  


Så skönt att rensa ur tankar och reflektera till det som varit. Hösten som kommer är min favorit tid på året, klar frisk luft och alla vackra färger i skogen. Ska se till att bli flitigare med power walks och äta mer nyttigt.  
Ska ge mig så mycket fokus som möjligt då många andra i mitt tidigare liv har sugit ur det mesta. En "syster" en kärleksrelation, en norrlänning som tror han kan bli lagad av andra..... och till sist städ och disktant. 


Det ska bli version 3.0 :-) happy   


Tjing

P.s Sola försiktigt och var rädda om varandra. 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av MVC - Söndag 18 feb 01:33

Det ska bli så skönt att lämna detta bakom mig, nya möjligheter och ett problemfritt boende väntar.  Är färdig med husägandet, kan bara blir bättre.  Mycket vatten har flytit under broarna sen jag skrev sist, gammal vänskap och människor som kommer...

Av MVC - 25 mars 2021 22:49

Snart är det vår på riktigt, denna vintern har varit kämpig. Veckopendla och ett mående plus Covid under jul och nyår har satt kroppen ur balans. Efter provtagningar och svar på att orken tryter så blir det receptbelagda vitaminer och järn. Kanske de...

Av MVC - 18 september 2020 14:59

Tiden har gått sakta i pandemi tid, allt har testats åt alla håll och kanter och människorna fått sätta liv och privatlivet för många har prövats. Mitt 2020 blev inte vad jag hade hoppats på. Fick ny möjlighet med nytt jobb, men ack vad fel det blev....

Av MVC - 31 januari 2020 14:40

Det gick onekligen fort, och mycket har hänt. Nytt jobb och ny möjligheter ger mig ny luft under vingarna. En injektion av hopp och framtid. Det känns som om livet är med oss nu. Det sorgliga och kostsamma själsliga som höll på att bryta ner mig ...

Av MVC - 26 december 2019 23:19

Står för dörren och jag ser ljust på famtiden. Öppnar nya dörrar och stänger väldigt många. De som försöker nästla sig in de gör det förgäves. Jag håller mig med min lilla familj och mannen i mitt liv. Han ger mig värme, omtanke och kärlek. Jag är ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards