Direktlänk till inlägg 25 augusti 2019

Skramla liv i min gamla blogg?!?

Av MVC - 25 augusti 2019 11:01

Livet ser ljusare ut och inspirationen till stt skriva här ibland har vaknat till liv.
Här blir det mer fokus på familjen, våra fyrbenta vänner och allt som hör till. Ett hus som ska säljas och ett som ska renoveras.
Det kommer bli dagar som fylls med altt mellan himmel och jord.
På återseende ?

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av MVC - Söndag 18 feb 01:33

Det ska bli så skönt att lämna detta bakom mig, nya möjligheter och ett problemfritt boende väntar.  Är färdig med husägandet, kan bara blir bättre.  Mycket vatten har flytit under broarna sen jag skrev sist, gammal vänskap och människor som kommer...

Av MVC - 4 juli 2021 17:54

Äntligen så har jag semester, det var flera 2017 sist jag hade en riktigt hel semester med fullt betalt. Nu ska jag njuta av sol och bad och kattungarna här hemma.     Så skönt att rensa ur tankar och reflektera till det som varit. Hösten som kom...

Av MVC - 25 mars 2021 22:49

Snart är det vår på riktigt, denna vintern har varit kämpig. Veckopendla och ett mående plus Covid under jul och nyår har satt kroppen ur balans. Efter provtagningar och svar på att orken tryter så blir det receptbelagda vitaminer och järn. Kanske de...

Av MVC - 18 september 2020 14:59

Tiden har gått sakta i pandemi tid, allt har testats åt alla håll och kanter och människorna fått sätta liv och privatlivet för många har prövats. Mitt 2020 blev inte vad jag hade hoppats på. Fick ny möjlighet med nytt jobb, men ack vad fel det blev....

Av MVC - 31 januari 2020 14:40

Det gick onekligen fort, och mycket har hänt. Nytt jobb och ny möjligheter ger mig ny luft under vingarna. En injektion av hopp och framtid. Det känns som om livet är med oss nu. Det sorgliga och kostsamma själsliga som höll på att bryta ner mig ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards